Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

"Jag tror att vi skulle kunna ha en framtid tillsammans men inte nu"

Publicerad 2010-06-01 23:19:42 i Allmänt

helt slut, både i kroppen och mentalt. med tanke på min fot borde jag kanske inte tränat. men envis som jag är drog jag mig bort till hallen ändå. nu skrev jag något som gör mig förtvivlad eller klyven, vad du nu vill kalla det.

om jag vore så envis, skulle jag kämpa. för kärleken, det jag alltid trott på. det är en lättnad att ha killen som förstörde min vardag ute ur mitt liv. men mannen jag träffat ett par gånger men inte riktigt nämt i bloggen och jag har haft ett allvarligt samtal. okej, nu kanske jag beskrev det fel -men ni vet hur dålig jag är på att formuler mig.

rubriken är citerat från honom, ut vår konversation vi hade ikväll. anledningen till allt är min ålder. och det här skriver jag inte för att hänga ut personen. gillar honom för mycket för att kunna göra det, men jag måste få skriva. det är mitt sätt att hantera känslor, i alla fall ett hjälpmedel. inte för att saken blir mycket klarare.

"tycker för bra om dig för att det ska vara ett hej då,

du är grym men tidpunkten är fel"

vet inte vad jag ska tycka, känna eller säga. varför låter jag en sådan sak som ålder förstöra? känsolrna svalnar, i alla fall under dessa omständigheter. han kommer ju knappast finnas där om något år. jag är för första gången på länge helt tom. jag letar efter ord för att kunna förklara, ju mer jag letar desto mervilse blir jag. det är mörkt och jag vill se ljuset som borde vara långt där borta. men jag ser det inte. allt är borta. precis som den killen som faktiskt gillat mig,
trots den jag är.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2010-06-03 16:43:14

jo bytt tema?! nice, men det andra var mer du ;) "The blog of glorious girl" passade med res tema för dig :P men du bestämmer ;) <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela