Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

kvällsinlägg innan sängen

Publicerad 2010-06-26 23:26:05 i Allmänt

Daniel höll mig vaken inatt, så jag är svintrött. dessutom tog all den illa energi jag hade kvar bort när vi vaxade bena mina. "så jävla bortkastat -du har ju inga hår på bena!!!", var i princip det enda min mamma sa. själva vaxningen gör ju inget, visst det känns men fy fan va ont det gör att köra finliret med pincett. eftersom jag inte är en gymnast fick mamma hjälpa mig med baksida lår och vader. shit jag grina som bara den. usch, det gjorde riktigt ont och hela kroppen krampade. överdrivet? haha, nejdå -ge mig en pincett jävel så ska jag fixa era ben. mycket enklare att göra på en själv!

men men, nu är bena snygga (bara svullnaden går bort, dessutom tror jag att jag är allergisk mot själva vaxet, har fått utslag... ) tills på tisdag! sol och bad, korta klänningar och dansa nätterna långa -nu är jag redo!!  manikyr och pedikyr fixas där. väskorna är också packade och rummet nystädat. alla lotions och cremer väger nästan 3 kilo så jag får iaf lite extra vikt på vagen hem. förhoppningsvis blir det en del shopping ju!!

God natt på er



den allra mesta packningen. har tom varit tvungen att ta bort lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela