Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Midsommardagen

Publicerad 2010-06-26 15:56:10 i Allmänt

Hur var eran Midsommarafton? Min var helt okej, var ute på landet med familjen. God mat, dryck och kubbspel -riktig sommarkänsla. Men något som är så mycke bättre är att jag snart åker till Bulgarien. Jag har lovat Krille att inte tjata, men om 60 timmar och 10 minuter sitter jag och Krille på ett plan påväg bort till varma dagar, vita sandstränder och långa kvällar man dansar igenom. Just nu sitter jag och kompliterar ipodlistan. Ska förnya listorna och bort med all gammal musik.

Imorgon kommer jag också vara på Arlanda, men då ska vi möta upp dem jag bodde hos när jag var i Kanada för två sommrar sedan. Har inte träffat tre av dem sedan dess och längtar verkligen till att få krama om dem igen!



Sam och jag, sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela