Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

allt med en nypa salt

Publicerad 2010-05-04 21:26:34 i Allmänt

jag har precis lovat mig att inte stressa upp mig inför det kommande provet. iom dagens stora händelse som tagit all min energi, ska jag ta dagarnan som de kommer... känner inte för att ta upp det som hänt, utan det är bara de närmsta som har rätt till att få veta vad som skett

jag inser nu, när jag sitter med religionsboken framför mig, efter att ha sökt ytterligare kurser till högskolan att jag måste börja ta hand om mig själv. jag har lyckats sköta skolan och få extremt bra betyg som jag inte kan vara mer nöjd över samtidigt som jag jobbat cirka åtta timmar per helg, de senaste halvåret. men tid för mig själv eller tillräckligt mycket tid för vänner har jag inte haft. jag vet att efter somamren är det vuxenlivet som gäller och man bör förbereda sig, men vart tog tillfällena att vara ungdom vägen? jag har lärt mig så otroligt mycket av mitt kanske lite för tidiga "vuxna liv", men nu måste jag stanna upp och bara få njuta. njuta av min sista sommar med mina underbara vänner och få vara 18 år. jag ska bara göra massa roliga saker som inreda gästhuset på landet, fotografera, vidarutveckla min hemsida, resa och självklart träffa bästa vännerna.

min sista sommar ska jag inte kasta bort eller oroa mig inför framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela