Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Be on you [feat Ne-yo -Flo Rida]

Publicerad 2010-05-17 21:11:58 i Allmänt

den låten la du till i min spellista, sist vi sågs. över tre månader har gått och jag har försökt komma på tankar, men i slutet av dagen så finns du alltid där. jag har inte modet att radera de sista smsen, för jag vill bli påmind om dagarna, telefonsamtalen och skratten vi delade. det gör ont, för jag vet att du gått vidare men jag vill bli påmind om känslan som alltid fanns där, så fort du kom på tal eller var i närheten. det är en känsla jag vill uppleva igen. jag har försökt gå vidare, men hur ska det gå till när jag jämför killarna med dig?! tankarna vandrar vidare till dig å tiden innan fredagen på sportlovet.

jag försöker göra saker, men jag kan inte gömma mig bakom skolböckerna och skratten är bara en fasad, för en flicka med krossat hjärta använder sig av försvarsmekaniskmer. jag oroar mig över sommaren. hur ska jag kunna njuta när jag är ledsen konstant?! jag lovade mig själv att aldrig mer bli sårad av en kille, ganska nyligen. det var innan du kom in i bilden -men så mycket som du påverkat mig. jag kände mig hel, som en person -där kropp och själ levde i harmoni. det var då och allt jag vill är att kunna gå vidare


jag vill inte gömma mig, men så länge tar jag min tillflykt till fotograferandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela