Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det vettigaste beslutet på länge

Publicerad 2010-05-24 22:17:38 i Allmänt

jag ska för en gångs skull försöka släppa taget om någon jag egentligen bara vill sova brevid. vakna upp och dela min vardag med. tyvärr kommer det aldrig att bli så på grund av andras fördomar. fördomar som gör att han tvivlar. hans tvivel gör mig osäker och jag klarar inte längre av att kämpa. kämpa för kärleken. den fanns aldrig där, men det skulle kunna ha blivit något. bara om vi kämpat och bevisat att alla som tvivlade hade fel. bara vi tagit oss tid och lärt känna varandra på djupet.

nu måste jag släppa taget om denna person som funnits där de senaste fem månaderna och jag börjar med att radera några sms och ta bort honom från facebook. det svider och jag mår dåligt, men det här gör jag för min egen skull. jag kan inte vara mer stolt över mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela