Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

inlägg som skulle publicerats inatt

Publicerad 2010-05-21 12:02:54 i Allmänt

klockan är 04.25 och jag går över gräset i parken. solen är på väg upp och jag njuter av himlens vackra nyanser och värmen. helt plötsligt är det sommar och jag är fortfarande förvånad. tunnebanorna slutade gå för länge sedan, så det fick bli till att ta nattbussen hem. tack och lov för converse! skulle aldrig ha klarat kvällen i mina 14,5 cm heels. vi hade dansat natten lång och några fick i sig kanske lite väl mycket alkohol. jag promenerar från gamla stan till hornstull. det är en underbar natt och folk går runt lite här och var. de allra flesta verkar vara på väg hem, men har stannat vid kiosken för att få i sig något att äta.

ska upp om 3 timmar, men känner ingen stress, det är helg om bara några timmar och jag kan vila ut sedan. just nu njuter jag bara av vad livet har att erbjuda. ångest över skolan tar vi nästa vecka


igår från skivan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela