Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

lets go crazy -not

Publicerad 2010-05-17 15:21:04 i Allmänt

fan... kroppen längtar ut till solen, värmen och bara få njuta. MEN jag fortsätter med tvätten, städning av rummet och så måste jag plugga matte. fan, någon som vill göra provet åt mig? skönt att mediaanalysen skrevs igår, behöver bara kollas igenom och projektredovisningen har jag gjort klart inför redovisningen imorgon. hemsidan blir nog klar imorgon, så fort jag och lovisa importerar texterna.

har bokat resa inför sommaren, eller ja -29/6 - 13/7, Bulgarien och det ska bli så jävla nice! så det blir till att snåla med pengarna nu innan eftersom jag betalar allt själv. 10400:- fattigare för semestern, samt kostnader för tidningen -900:- och sista skivorna plus slutskiva och flak. -400:- iom mitt nya pass jag fixade idag. nu ska jag leva på nudlar eller på familjen, haha. inga fikor blir det iaf.

riktigt stolt över dagens insats i att vara duktig, ha-ha. men nu ska det pluggas matte, vill inte!!!!! kanske ska kombinera pluggandet och det fina vädret?




bild sedan i våras, fick för mig att fota carolines, mitt, lovisas och elins öga
-här har ni resultaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela