Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

chans till romans

Publicerad 2010-11-25 18:38:41 i Allmänt

underbart! hihi, satt i bilen på väg in till Hedemora för att handla mat. höjer volymen när jag hör att just den delen av programmet ska börja. de ringer upp personen som sökt och jag visste precis vem det var! blev helt till mig och var tvungen att ringa tjejerna för att de skulle sätta på radion. tyvärr hade typ ingen möjligheten att göra det så jag fick berätta vad jag hade på hjärtat tre gånger. (erik blev nog inte lite fundersam, varför jag var så speedad). den här killen gick i vår klass och har nu en dejt i Östersund. hur gulligt som helst.

självklart var hans självförtroende på topp -som vanligt, när jag ringde upp honom.
var ju bara tvungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela