Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det snöar som sjutton här

Publicerad 2010-11-24 15:14:05 i Allmänt

ingen kraftig snöstorm direkt, men det yr och far som bara den. vitt är nästan det enda man ser. jag som ville ut och promenera (ser inte vad jag skriver eftersom jag sitter i soffan och skärmen är två meter bort (, så ber om ursäkt för stavfel). bara en timme kvar tills min biff kommer hem. tyvärr måste jag åka hem antingen imorgon eller på fredag. skulle gärna stanna, men måste ta tag i vissa saker hemma i STHLM. saker som måste göras, snarast. jag visste vad det skulle innebära att ha ett distansförhållande och det är faktiskt jobbigt. men samtidigt så är det bra att vara ifrån varandra eftersom vi umgås så intensivt när vi väl träffas. snart är det jul och nyår och i år är första gången jag har en pojkvän vid sidan om mig, för att mysa in i det sista under detta år. något jag verkligen ser fram emot.

men just nu fortsätter jag med spelandet och väntar på pojken. hoppas verkligen att jag lyckas övertala honom för julbaket som jag fick för mig att göra. han har ju redan bakat paj, så lussebullar är väl inge problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela