Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

funderar på att ringa å väcka min pojkvän

Publicerad 2010-11-29 01:29:50 i Allmänt

men är inte så övertygad att han uppskattar det, är sjukt trött och har ont i ryggen. det borde varit jag som fick massage idag. igår eller vad ni nu vill kalla det (klockan är ju efter 24).

förstår inte varför jag är så taskig mot min kropp, men det blir förändring på det. först ska jag sova. dagens andra planer är att besöka arbetsförmedlingen, söka jobb, träffa bästis ,gå på bio med bebis och förhoppningsvis ha sällskap av älsklingen på kvällen. lite sällskap vid barnpassning sitter inte fel. jag och bebis älskar ju att busa, speciellt roligt med pojkvännen också. distansförhållande suger, så därför har jag kollat biljetter upp till älsklingen. måste ha ett jobb om jag ska kunna fortsätta träffa honom. inga pengar what so ever..

kommer börja ladda upp gamla bilder också, så sjukt roligt att titta på. varför inte dela med mig? här kommer lite exemplar. vi börjar med 2007



precis i början av 2007. ja, jag har klippt bort fejset för jag såg helt sjuk ut. fattar inte att jag tyckte jag var tjock vid denna tid, ung och dum? typiskt dumt "tjej"-tänkande i den åldern, som inte alls fick mig att må bra -tur att man kommit ifrån det där. även om..


sommaren kanada, första året
 

hösten, precis börjat gymnasiet. sjukt snygg i håret? -tycker jag iaf


vintern, jag och C vid Idolfinal, gaaaah jag tror jag dör. vi är ju sjukt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela