Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

minusgrader med en vändning

Publicerad 2010-11-25 15:52:57 i Allmänt

okej, det känns bättre. antagligen för att pappa ringde och S inte är sur. det är åtta minusgrader ute, men funderar på att ändå tvinga med erik ut på en promenad. jag kommer verkligen kämpa för att få med honom. om han kommer hem snart dvs. jag åker imorgon istället. visst jag hittade en billigare biljett för ikväll, men vad ska jag göra hemma egentligen? bättre å vänta tills imorgon och sedan möta upp gamla klassen på en gång, för en härlig utekväll!

om mindre än tio minuter slutar mannen, så nu sitter jag och väntar på att han skall komma hem, som vanligt. och ikväll kommer jag inte vara ensam. först en promenad och sedan julbak, eller tror ni han kommer lura i mig ngt annat så vi inte hinner med något utav dem? det är faktiskt möjligt

Kommentarer

Postat av: Lisette

Publicerad 2010-11-25 16:42:48

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela