Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nämnde någon gång att det skulle bli mer uppdatering så fort jag flyttade hem igen

Publicerad 2010-11-23 11:44:10 i Allmänt

grejen är ju att jag inte ens är hemma. i söndags åkte jag med upp till Dalarna för att få spendera lite tid med pojken min. helgen gick ju åt att träffa tvillingarna +boys och sedan middag + utgång med Krille och ett gäng härliga människor. den enda egna tiden var när vi låg och spelade spel med lillsyrran. tvillingarna varnade oss för det spelet och självklart hämtade Erik hem just det spelet till mobilen. hela lördagen låg vi och spelade tills vi insåg att vi var tvugna att börja göra oss iordning. och sant som sagt, det var beroendeframkallande, för även på söndagen körde vi lite innan bilfärden. det bästa var nog när vi körde fast på en bana och kom ingen vart, och sen när erik kom hem från jobbet -det första han gör är att sätta sig ner och spela, eftersom han nu "visste precis" hur man skulle klara av banan.
undrar hur...?


tyvärr lämnar han inte mobilen hemma så jag kan fortsätta spela, ägnar istället tid för lite Sims3, vilket var avancerat. hur mycket funktioner som helst, men asballt att man ser husen brevid, kan åka runt i stan med sin egna bil och även besöka grannarna. det blir mer spelande så fort jag fått i mig ngt litet att äta och fixat lite. eftermiddagen komer spenderas med en del aktiviteter, kul att komma ut utanför lägenheten också. annars lär jag få fyrkantiga ögon snart.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela