Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Redo för SIMS 3

Publicerad 2010-11-22 11:13:43 i Allmänt

början på den här veckan har varit helt sick. först så tjafsade jag och Erik när vi skulle somna inatt. barnslig som jag var gick jag och la mig på soffan, men gick faktiskt tillbaka in till sängen efter att klockan slagit tolv. jag vet konsekvenserna av att va uppe hos Erik när han jobbar. klockan ringer strax efter 5 och han ska upp och göra sig i ordning inför jobbet. men denna väckning var jag inte alls beredd på. människan har ny mobil och även ny alarmsignal som var på högsta volym och jag fick seriöst nästan en HJÄRTATTACK när den ringde. sov så djupt , så att jag hamna i chocktillstånd enda tills Erik kom och sa hejdå. som tur var lyckades jag somna om och gissa om jag inte väcks på ett bättre sätt nu. HAMRANDE, BORRANDE OCH SÅGANDE i fullfart, i lägenheten snett under. kan ni föreställa er en glad tjej Erik lär möta när´han kommer hem från jobbet? det kan faktiskt jag, för nu har jag kollat runt på alla mailer, för kursbetyg och annat -även facebook är av checkat och nu skall det spelas TVspel. dealen med Erik är att jag ska iaf ta  minst 10 minuters rast och om jag måste kissa så ska jag slita mig från skärmen.

jag är faktiskt redan på bättre humör, bara vid tanken att få starta spelet. måste kanske få i mig lite frukost bara... näääää, hoppar nog det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela