Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vilken dag

Publicerad 2010-11-28 19:42:06 i Allmänt

första advent, snön faller och ljus är tända. en mysig fika med glögg och lussebullar, eller kaffe som jag. jag sov fram till ett och mös lite med lillasyster. sedan träffade jag en gammal vän för en fika. tänker inte nämna något namn för jag vet att de allra flesta kommer bli besviken på mig. men oroa er inte, min kära pojkvän vet vad jag gjort idag så jag går inte bakom ryggen på honom eller vad ni fantiserar ihop. kul att träffa en vän och ta upp kontakten nu när jag är tillbaka i stockholm.

jag har haft en fantastisk dag, vilket jag hoppas att ni också har haft. ska hem till pappa om en liten stund och se EMS, en fortsatt kanondag helt enkelt. hittade bilder på gamla datorn,  de ndanför är tagen för 2008, våren och sommaren. kolla vad liten och smal i ansiktet jag var!

  
 hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela