Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det är så mycket jag saknar

Publicerad 2010-10-17 10:07:36 i Allmänt

men det är påväg att bli bättre!

den här veckan har jag varit riktigt duktig, tycker jag. jag har jobbat med hemsidan, läst lite i kurslitteraturen, inte handlat ngt på kortet (inte ens mat) och sökt kurser till våren. igår städade jag HELA lägenheten (damtorkade, damsugade, skurade och putsade speglarna -samtidigt som jag hade tvättstuga. dessutom har jag kontaktat en fotograf för assistentjobb och har fått svar på att det behövs hjälp!!! jag är ganska stolt över mig själv för denna vecka. en extra eloge för att jag har tränat två dagar och varit en riktigt bra vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela