Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

för 366 dagar sedan var det den 09/09-09 min artonårsdag, idag är det den 10/10-10

Publicerad 2010-10-10 16:11:32 i Allmänt

jag har haft en fantastisk vecka. spenderat nästan varenda timme med finaste pojkvännen. gissa om det var svårt att säga hejdå idag. gissa hur många tårar han fick på sig  under dagen, haha..  det är inte länge kvar tills vi ses snart, men för mig är det för länge. jag får väl se det som att det är bra att sakna honom.. nää, det klarar jag av någon dag, sedan kommer jag väl tycka synd om mig själv.

nu blir det mys med film lite plugg och ikväll ska jag se mitt favoritprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela