Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vaknade upp ur en sjuk drömm

Publicerad 2010-10-30 09:57:22 i Allmänt

stördaste drömmen någonsin... en blandning av 2012, Sagan om Ringen, Förhäxad och verkligheten. nu kan jag ju inte somna om. dessutom är platsen i sängen brevid mig tom. det kommer den vara ett tag framöver och ändå sover jag inte i min egna. nästa vecka gör jag, men även då ensam. jobbigt när man har mardrömmar.

förr hade jag aldrig sådana drömmar. eller jo, det är en jag har haft i många år, om Morran, ni vet figuren i Mumindalen. men jag hade uppehåll på mästan 8 år innan de dåliga drömmarna kom tillbaka. nu på senare tid drömmer jag allt fler obehagliga. skulle gissa att det beror på stress och att jag inte längre sover under min drömfångare, hos mamma. hos pappsen är det aldrig ngt som stör min sömn.

drömmen i stora drag, ju mer jag tänker på den kommer jaginte ihåg detaljerna...

det var som 2012, jorden var påväg att gå under, samtidigt som ett krig utlösts mellan de goda vs de onda med figurer från Sagan om ringen filmerna, fast huvudrollerna ersatta med verkliga personer. det var helt sjukt. nära och kära dog och allt var superverkligt. drömmen slutade med att den onda ledaren kom fram till att han inte kunde låta ett politiskt parti vara kvar för då skulle hans framtida planer förstöras så han dödade dem och efter att de dödat min far mitt framför näsan på mig och sedan mig så vaknade jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela