Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

back in school

Publicerad 2010-09-14 09:20:11 i Allmänt

efter en riktigt härlig helg är jag tillbaka i karlstad och nu hemma i datasalen för lite lektion... gick upp tre timmar och 45 minuter innan skolan började, vanligtvis går jag upp högst en timme innan skolan börjar. men idag skulle jag till skolan för att läsa lite läxa eftersom jag inte har böckerna själv. självklart har de som hade böckerna innan inte lämnat tillbaka böckerna så jag fick gå till salen i tolvan för att sitta å nörda mig på facebook. som tur var satt redan Karin där, så vi har haft sällskap ett tag. nu krånglar bara läxan som jag hållit på med i timtal. en bild som jag använt mig av ca 60ggr för att få ihop ett a4. niceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela