Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

solen skiner alltid i karlstad

Publicerad 2010-09-07 12:11:25 i Allmänt

japp, det stämmer. nu har det varit soligt i över en vecka. trodde jag aldrig.

bara om några dagar fyller jag år, så jag ska hem och baka och fördriva dagen på så sätt. men först ska jag fixa passerkortet, köpte precis kopieringskort och läxan tills imorgon satt jag med igår efter skolan. när min rumskompis emelie kom hem var vi båda helt slut. vi la oss i min säng och snackade massa skit och skrattade. sedan beslutade vi oss för att popa popcorn. emelie: "men jag gillar ju inte ens popcorn, jag vill -men det går inte" fem minuter senare ligger vi å proppar i oss popcorn och fy vad dåligt vi mådde, sjukt klockrent! jag har ett ganska bra studentliv än så länge. börjar lära känna allt fler, jag och rumskompisen kommer bra överrens och vi äter gott. iunte alls soppor eller bara kikärtor. igår lagade jag pasta cabonara (stavas det så?) och kvällen innan det gjorde jag kycklingwok.

imorgon kommer erik, två veckor sedan sist vi sågs. sedan åker vi upp till honom för att fira min födelsedag med tre andra killar. en gemensam födelsedagsfest helt enkelt. erik fick sms igår av david, han som arrangerar det hela, samt ett av födelsedagsbarnen, som han vidarbefodrade till mig:

På fredag är det dags för årets största födelsedagsfest! Men störst blir den bara om Du kommer. Vi som fyller år och således är festfixare är jag, Robin, Robins bror Mattias och Ecans nya flamma Madde (det där får jag ta och fråga erik om, haha). Upplägget blir drop-in här mellan 17-18, följt av grillning och diverse obligatoriska utomhusaktiviteter under ett par blöta timmar :) tag med mat, bira, varma kläder, sprit och tävlingsinstinkt. Bekräfta snarast att du kommer!

Nu ska jag kila iväg och träffa Emelie utanför 12-an

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela