Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Borde kanske käka något?

Publicerad 2011-04-27 12:29:00 i Allmänt

Trodde inte jag skulle komma upp ur sängen, men det gjorde jag ju hyfsat tidigt. Saken är att jag börjar känna mig yr. Eller snarare har gjort den senaste timmen. Tror detta är rekord på att inte ha ätit frukost -över tre timmar sedan jag vaknade. (Mår alltid dåligt inom en halvtimme annars). Måste ha varit måltidsersättningen igårkväll.

Ska fixa ihop ngt att käka och kolla BB. Sedan ut i solen och fortsätta med hemsidan. Men först. Få ut den GIGANTISKA humlan som precis kom in. Den är minst lika stor som en 5-krona! Den flög ut av sig själv nu.. Phu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela