Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Deklarerat

Publicerad 2011-04-06 19:38:49 i Allmänt

Nu är det gjort. hit med pengarna! haha, orkar inte vänta tills Midsommar. Nu ska jag iväg å träffa J och få biljett för morgondagens skiva. Kul att jag får reda på det dagen innan och de har tema. "Det här lyssnar jag på", jaha. tror jag gör det enkelt för mig och hittar på ngt. Vette fan hur man ska porträttera allt möjligt -Oscar Lindros, Ciara, Keri Hilson, Kelly Rowland, Lady Gaga (-ganska enkelt kanske, m,en nu har jag ett dygn på mig), September, Volbeat, Bruno Mars ect. You know. Det som spelas.

Ska iväg till mamma och hämta pappren tills imorgon också. Plugga innan utbildningen imorgon och förberda mig. GAaaah, nervvrak!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela