Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Hej då Garpenberg

Publicerad 2011-04-28 15:48:31 i Allmänt

Har precis packat ihop mina saker. Känns hemskat, som om jag och Erik gjort slut. Att jag aldrig mer kommer komma tillbaka hit, nu när jag äntligen lärt mig klara av dagarna ensam. Mitt ansikte är helt svullet av allt gråtandes. Hinner inte skriva så mycket mer, eftersom jag åker om ett tag och inte kommer hem för ens ikväll. Vill passa på att umgås med min fina pojke innan jag åker. USCH, nu kommer tårarna igen. Det är helt och hållet hormonernas fel. Men men. Vi ses ju snart igen. Tycker det va jobbigt att packa alla mina kläder och andra saker jag har haft här uppe. Nästa gång jag är här, kommer jag förmodligen att bo här permanent.

Det var en utav nyheterna. Jag kom inte in på skolan som jag sökt -så jag och Erik har pratat om att flytta ihop till hösten.

Hör snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela