Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ont

Publicerad 2011-04-08 11:43:30 i Allmänt

Har legat konstigt på axeln så det känns inte alls bra där. Ont i fötterna har jag också. Men annars är det toppen! Kul att gå på skiva igår. Var ett år sedan sist. Jag var nykter, så det var ganska roligt och se hur folk utvecklades under kvällens lopp. Lite jobbigt att se en gammal vän, som jag var riktigt nära förr och vi sa inte hej eller ens tittade på varandra. När en gemensam bekant såg mig, och drog med mig till några andra gamla bekanta så gick denna tjej iväg. Tycker det är synd, men hennes val. Annars var kvällen riktigt rolig. Vi dansade och mina fötter gjorde så ont när jag var på väg hem. Var hemma vid halv ett, en tidig kväll.

Ni ska så se någon bild sen. Men nu ska jag ut i regnet och gå en långpromenad. Ska tydligen till Hornstull. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela