Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vad händer i sommar?

Publicerad 2011-04-14 17:41:56 i Allmänt

Fick hem en tidning från arbetet. På baksidan står det ett schema, för vad som händer i sommar lite runt om i Sverige. Men jag tänkte rekommendera lite höjdpunkter som händer på mitt jobb i sommar!

7:e maj- VI ÖPPNAR FÖR SÄSONGEN! WOOP WOOP
13:e maj- som jag sa tidigare, Jhonossi

6:e juni- barnens nationaldag med Markoolio
9:e juni- Bryan Adams uppträder

4:e juli -Alice Cooper uppträder

1: sep- Oskar Linnros (jag ska LÄTT vara där, om jag inte jobbar, hehe)
9:e sep- Håkan Hellström (min födelsedag, så skit i Håkan och fira mig istället, jag jobbar nämligen denna dag)

Självklart kommer det vara många fler händelser, men dessa var bara några som jag tänkte nämna för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela