Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vill inte ha en massa skit att tänka på

Publicerad 2011-04-25 12:24:05 i Allmänt

Vaknade upp och var på bra humör. Nu sitter jag och är sur på mig själv. Är orolig. Har inte fått ngt gjort, inget pluggande eller solande. Tänker på att jag snart börjar jobba. Måste flytta och skolorna har inte hört av sig angående hösten. Jag vill träna och gå ner minst 10 kg som Rodney lyckades göra på 4 dagar.

Vad gör man här uppe? Vännerna är inte i samma stad. (Nu har jag ju vissa vänner här uppe också, men alla är äldre och har jobb, partners och är upptagna helt enkelt). Borde plugga, hade lovat mig själv och familjen att få denna slutliga uppgift gjord, så jag kan lägga kursen bakom mig. Blir till att gå ut i solen och rensa tankarna och skissa upp den nya hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela