Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nyss hemkommen från kräftskivan

Publicerad 2011-08-14 05:29:11 i Allmänt

Jag är spiknykter och älskling blåste precis 3,5. Hmm.. Haha, nej men han tog precis extra mkt lysterin för att se hur mkt alkoholhalten höjdes. Först blåste han 1,8 så det är ganska stor skillnad på oss nu. Hela kvällen och natten har varit galen. Jag har varit i chocktillstånd sedan 18 tiden. Inte kunnat slappna av. Blev dock övertalad att jag skulle stanna vid 2tiden.

Jag spöade skiten ut erik i 5kamp. Är så sjukt kaxig över att mitt lag drog över honom på vår sida. Mitt lag bestod av mig, en 12 årig kille och en vuxen man VS tre starka unga män. HAHA det trodde ni inte va? Och dragkampen var på såpa!!! Bästa var när vi kom till utslagningen och vi vann över svärfar!

På vägen hem fotograferade jag lite nere vid vattnet. Ska kolla igenom om det blev ngt. Hinner inte nu, erik verkar ha gått å lagt sig. Jag som stannat uppe hela natten för hans skull. Nu kan han inte ens vänta 5 minuter på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela