Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

En väl behövd sovmorgon

Publicerad 2011-02-28 09:44:04 i Allmänt

Ojojoj. Kan ni förstå att jag orkade 60 minuter på löpbandet igår? Knappt att jag fattar. Jag hatar ju att jogga/springa. Nu kändes det uppfriskande. Kändes som jag skulle kunnat fortsätta med box eller ngt annat, men lika bra att inte slita ut sig totalt. Så stolt över mig själv!

Passade på att ta en sovmorgon så kroppen får vila lite extra. Är fortfarande uppe hos pojken min och åker nog inte hem för ens nästa vecka. Sista februari idag, vad ska ni hitta på?


Skulle det inte vara hur smarrigt som helst med en sådan här frukost. Jag nöjer mig med måltidsersättning, för att jag ska gå ner i vikt denna vecka, mer än ynka 1 kg som förra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela