Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Gooood morgon

Publicerad 2011-02-21 09:34:00 i Allmänt

Uppe innan 9 igen. Kroppen har ställt in sig på att vakna mellan 8.48-9.24, haha. Skönt att inte sova bort dagarna längre. Denna vecka är pojken ledig, men ska jobba natt ikväll och imorgon så jag lär bli själv de kommande dagarna också. Dessutom fick jag strikta order om att inte vecka honom. Tror jag ska krypa ner där ändå och vila lite. Den där huvudvärken har kommit tillbaka och jag tror det är för att jag inte använder mina glasögon. Får se om det blir bättre senare.



Funderar på att skaffa nya glasögon. för ett halvår sedan hittade jag ett par skiiiiiiitsnygga bågar från Efva Attling, dock ingen av de övre. Men denna gång vill jag ha svarta bågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela