Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Grattis finaste Sara

Publicerad 2011-02-02 00:02:00 i Allmänt

Idag fyller denna pingla 20 år!! Helt otroligt. Vet att hon sett fram emot denna dagen länge och hon är precis som jag när det gäller födelsedagar. Vi älskar dem! Iaf än så länge, haha.

Varför jag inte riktigt nämnt denna kvinna innan äär för att vi precis återupptagit kontakten. Vi gick i högstadiet tillsammans och fann varandra ganska snabbt. Vi var supertajta ett tag, men började glida ifrån varandra sista året. När vi Börjat gymnasiet blev det bara värre och vi sa upp kontakten. Men det hör till det förflutna. Även om vi gått igenom en del negativa saker tillsammans och inte umgåtts på nästan två år känner jag att vi iprincip tog upp kontakten vid precis rätt tidpunkt. Jag är så glad över att ha tillbaka denna tjej i mitt liv. Vi kan prata om allt och jag vet att det bara kommer att bli bättre mellan oss. Så grattis kära vän! Jag hoppas verkligen du får en toppendag och sedan så kommer vi ha en kanontoppensuperdunder-lördag, då du ska firas!



-2008-

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-02-02 10:12:41

jag blir nästan rörd av vad du skrivit madeleine!

tack jättefint!!

vi ses på lördag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela