Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lördagen, som vi såg fram emot

Publicerad 2011-02-09 13:37:00 i Allmänt

Dagen började med att jag knappt sovit ngt under natten och var helt sliten. vid 15-tiden begav jag mig mot Miss Sara och började fixa. jag fick hjälpa till med matlagningen, då hon fått för sig att jag är bra på det, hehe. hon stod för bålen. sedan när vi var klara chillade vi lite och började göra oss i ordning. när alla hade kommit satt vi och bekantade oss -vilket var både roligt och lite nervöst eftersom jag bara kände 2-3 st. sedan blev det paketöppning och middag, dricka och spel. vid 22-tiden började vi bege oss in mot stan och mötte upp folk på vägen. 

bilderna är lånade från Saras facebook. komiskt nog är den enda bilden som vart bra på mig är inte ens uppladdad. men ni får kika in några iaf.

  






fina födelsedagsbarnet, med sin man


  

 - Juste, glömde säga att vi var på Lobby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela