Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Promenerar lite hit och dit

Publicerad 2011-02-09 09:13:10 i Allmänt

igår efter arbetsintervjun, gick jag från Sveaplan till Tcentralen. det var ju så fint väder, så jag var tvungen att passa på. igårkväll efter middag blev det en dryga timmes promenad med fina Sara. hämtade upp mina saker som lämnades där i lördags. har inte berättat om den, så det kommer nog ett inlägg snart!

väcktes av att några fönster-snubbar var här och skulle fixa. jag som hade det så skönt i sängen! (äntligen kunnat sova 2 nätter utan problem) satte på mig kläderna från igår och kikade ut. lite lagom hej-jag-går-i-sömnen, gick jag ut och de två männen hälsade trevligt. snacka om att man kände sig fräsch, haha.

om några timmar ska jag promenera till Liljeholmen för att möta upp Sara och luncha, sedan ska jag hämta lillskrot och bara ta det lugnt. gårdagens insats för pluggandet tog nästan kol på mig. har inte pluggat sedan 11:e november, så jag får börja sakta. skönt att bli klar med nästan alla instuderingsfrågor dock. innan dess ska jag redigera klart bilderna från söndagens fotojobb och sedan fixa med en present. vad ska ni göra? gissar att de allra flesta jobbar?



tyvärr blir det till att gå ensam, för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela