Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ska iväg å njuta i lite värme

Publicerad 2011-02-03 14:15:37 i Allmänt

blek, har inte tränat ordentligt, ångest. datorn kan inte öppna pdf-filer = jag kan inte börja plugga. har kommit lite efter känns det som. däremot vet jag att när jag väl sätter mig ner för att plugga så kommer jag få uppgifterna avklarade. nästa vecka har jag sagt. då måste jag komma igång. måste bli klar med vissa arbetsuppgifter.

men nu ska vi inte vara negativa, för jag har förberett mig lite inför en arbetsintervju. ska på en annan nu om några minuter (via telefonen) och sedan ska jag iväg och sola. eller om det blir sola innan så jag hinner förbereda mig innan. blir nog så. skulle behöva åka hem ikväll, men det blir imorgon. skulle inte sitta fel och vinna lite pengar, men nu börjar det se lite ljusare ut på jobbfronten -så jag skall inte klaga. det här blev ju inte direkt ngt jätteglatt inlägg. mår kanske lite bättre efter solandet. en sak mindre att oroa sig för är iaf diskberget som hade invaderat köket. nu är allt borta. skönt




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela