Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ska vi slå vad om det blir någon mat eller inte för min del?

Publicerad 2011-02-01 10:51:33 i Allmänt

vi handlade påvägen hem igår och ändå finns det ingen frukost. älskling lämnade pengar så jag kan gå iväg å handla lite frukost och till middagen. mat måste jag ju få i mig för ikväll bär det av till gymmet. nu när man åkt skidor tre dagar och sedan gårdagens promenix, måste det bli annan träning idag. promenaden var uppförsbacke hela vägen, bortsett från tillbaka vägen och att mamma fortsatta säga "gud va det känns i rumpan" -gjorde inte saken bättre, för det kände jag också. haha

det blir nog till å sätta på sig lite kläder och gå ner till affären. första gången jag gör det själv, men jag hittar nog. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela