Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Skvaller

Publicerad 2011-02-21 19:04:15 i Allmänt

fick en kommentar om att jag skulle skriva mer skvaller. hmm. ärligt talat så har jag inte hört så jättemycket på sista tiden. det jag kan berätta är att jag inte längre bryr mig om 2-3 pers som jag umgicks med förr. förstår inte varför man ska sätta på ett fejksmile och låtsas. inte riktigt min stil. dessutom, om jag säger ett knyst om vad jag tycker om vissa personer, som jag tror mig läsas denna blogg -kommer dem bara dampa. pallar inte med sånt. fokus på alla goa människor och de så kallade riktiga vännerna. det känns bättre.

sorry för att göra er besvikna, men så fort jag känner att jag kan dela med mig om någe skvaller här så är det självklart det kommer upp!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-22 00:46:17

Detta tycker vi om lägg bara ner energi på dom som förtjänar det! vänner RIKTIGA vänner låter en få tycka vad man vill även om man inte delar samma åsikt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela