Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Snart klar!

Publicerad 2011-02-18 13:40:42 i Allmänt

tänkte bara dela med mig av en tanke jag haft den senaste tiden. en vän här uppe i Dalarna, har skaffat extensions. funderar på det jag med... speciellt när jag ser gamla bilder från i sommras. mitt fina blonda långa slitna hår, snyft .. hehe vad tycks?



på tala om saknad, sommaren är jag nog inte ensam om att sakna...
 

att kunna ha uppsatt, och att det ändå ser långt ut, hmm.



  

Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2011-02-18 15:40:30

gillar att jag har tagit 6/8 kort du lägger upp ;) jag gillar ditt hår som det är nu ;)

/ hoppas att du ser att det är jag som skriver nu haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-19 08:57:51

japp, du är så duktig också!:D

kul att ha bilder på en själv och inte alla andra bara från en semester. IAF, jag saknar längden. lite liv i det och kanske inte lika slitet så blir det fiint. ja nu ser jag! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela