Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Söndagsmyyys

Publicerad 2011-02-20 19:58:01 i Allmänt

Måste bara säga, kom jag på nu -att jag haft en riktigt härlig helg. I fredags var vi på gymmet (30 min löpband för mig) och sedan gick vi ut med några vänner. Igår var vi hos Eriks morföräldrar (första gången, lite nervöst, hehe) och sedan gick vi till hans syrra och familj. Där bjöds det på middag och massa prat. Mycket skratt blev det också. Jag och de två yngsta döttrarna, lekte med Eriks nerver och hade riktigt roligt.

Hela min söndag har varit riktigt mysig. Vi har inte gjort något speciellt, egentligen. Men att ligga å dra sig i sängen i 1-2 timmar och gå upp innan klockan slagit 11 är underbart. Under dagen har jag pluggat och vi käkade korv med bröd på tv -haha. Kollade på Tv och drog sedan in till Hedemora, dit vår föredetta granne -även vän flyttat. Jag dog lite smått när jag gick runt i hans 2:a. Om jag fick bestämma skulle det vara MIN lägenhet. Måste fråga om jag får fotografera någon gång. Riktigt fin var den.

Har precis lämnat in min första skoluppgift! YEEEI. Så skönt. Nu är det en månad kvar tills nästa inlämning. Det blir till att anstränga sig lite mer nu också. Ska försöka. Kvällen till ära -gooood middag lagad av moi, film och sorbet. Filmen vi såg var 127 hours. Nu blir det Parlamentet eller en till film. Hoppas ni har haft en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela