Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tandtråden

Publicerad 2011-02-09 22:28:04 i Allmänt

är min nya bästis, hehe. helt underbart. nu när jag inte får gratis tandvård längre var min sista koll i december. allt såg prima ut (precis som vanligt, hehe) och dem rekomenderade att jag skall använda tandtråd eller tandpetare/sticka, inte av trä utan plast. då skulle jag klara mig. det dumma är att mina visdomständer börjar röra på sig nu och det gör ont. lite sen, hade egentligen hoppats på att slippa visdomständerna. aldrig borrat eller dragit ut ngt, så jag är cool över att gå till tandläkaren. så snälla visdomständer -ni behöver inte kika fram. ever!

nu ska jag lägga mig i sömnen och mysa med min bästis, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela