Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Att komma igång

Publicerad 2011-01-17 14:38:21 i Allmänt

Efter att inte ha gjort ett dugg i flera månader är ganska jobbigt. Inte för att jag inte längre kan ta sovmorgon, det kan jag, men vill gärna ha plugget avklarat så snabbt som möjligt. Sedan i november har jag inte gjort mkt allt. Letat jobb, umgåtts mest med pojkvännen och tagit reda på lite olika saker för studier. Nu helt plötsligt har jag börjat studera igen. Denna gång blir det lite annorlunda. Jag kommer att läsa två kurser på distans. Jag har gått igenom alla uppgifter för kursen som startar idag och jämför hela processen som en frilansarbetare. Jag har vissa bilder och krav som jag måste ha med i arbetet men resten är upp till mig att lösa. Jag har deadlines och mitt arbetstempo är flexibelt. Eftersom jag upptäckte igårkväll att kursen i Kalmar/Växsjö startade idag, måste jag försöka fixa CSN och kurslitteratur snarast. Som tur är har vi fått länkar så att jag kan börja plugag lite. Så nu är jag igång igen, konstigt känns det.

Nu har studiebidrag ansökts och lunch skall fixas.. Kanske borde se till barnen också, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela