Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

blanda ALDRIG en halv matlåda och sedan en måltids-ersättnings-barr

Publicerad 2011-01-20 12:15:25 i Allmänt

för då får man jätteont i magen. usch. inte nog med att jag har huvudvärk och är tung i andningen utan nu har jag också ont i magen. kul. men ska inte deppa för det. sedan jag började träna är jag piggare, gladare och mår allmänt bättre. ska ta å leta lite bostäder också. inte till mig själv, men till K -som jag ska träffa sedan.


påminn mig att jag tränar för min egen skull, när jag väl börjar tvivla. jag hatar att springa men efter att jag hade lämnat bebis i skolan (08.20!!!) och kommit hem bestämde jag mig för att gå ut och springa. HAHAH! det gick ju bra i typ 3 minuter, sedan fick det bli joggning. men visste ni att under 7 minuters spurtning (springa) så förbränner man lika många kalorier som om man joggar i typ en timme. så om jag fortsätter med konitionsträning och kanske tar nästa runda när det blir lite varmare och mindre halt är jag nog uppe i 7 minuter snart. om inte mitt hat för att springa runt utan ngn boll vinner dvs..






det finns en anledning till varför så fula bilder laddas upp, helt osminkad och osmickrande. men tänker inte berätta varför. vet att de är tagna i olika ljus, det var inte riktigt meningen. men om det hjälper så är det ca 2 timamr mellann att de är tagna..

OBS! skulle ha publicerats igår förmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela