Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det blir CHAMPANGE, med lite REDBULL -ska vi spetsa med lite GIN?

Publicerad 2011-01-26 20:53:53 i Allmänt

haha, klockrent. inga killar kommer fatta ngt när de ser tjejers statusar på facebook. lite kul

är uppe i norr nu. tog oss längre tid än vanligt och vi satt i kö säkert en timme. inge vidare roligt eftersom min prins sänker sig till betjänt när han kör, speciellt om det är köer. hahaha.
har varit hemma i lite mer än två timmar. och nu knackar det. har inte gjort ngt, utom att leka på facebook. nu lär han lär ju ifrågasätta varför jag inte kom och öppna. "hade du inte tid att öppna för mig?" fin första mening. och ingen puss fick jag..

blir nog en film för att avrunda kvällen. imorgon blir det mer bilkörning




jag ska inte dricka detta, bara så att ni vet



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela