Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

mitt gott nytt år-inlägg kom aldrig upp

Publicerad 2011-01-02 13:24:29 i Allmänt

suck, men go fortsättning på er! har precis bokat biljett hem till stockholm. tanken var iof att jag skulle stanna ett längre tag här uppe. men jag kände igår att jag måste komma hem av flev anledningar. men det behöver inte tas upp här. måste komma igång med träningen nu när jag fick gymkort i julklapp. har en gissning att det kommer bli för mycket nu i början eller inget alls. vi får väl än se. dessutom ska två personer som läser min blogg börja träna med mig, så ni kan ju gärna höra av er så jag får sällskap, hihi

nu ska jag käka frukost/lunch med el-sklingen (tror bara det är ett fåtal som fattar.. men ändå, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela