Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

När ens pojkvän åker första klass

Publicerad 2011-01-08 18:29:38 i Allmänt

för att komma hem till mig, blir imorgon men ändå, så tycker man ju att man borde höra orden :"För att jag saknar dig så mycket och vill va hos dig nu" eller "för att jag älskar dig så mycket att pengar inte har någon betydelse", eller ngt i den stilen. det sista alternativet blev lite flummigt, men ni förstår. vill ni veta vad jag fick höra? jo, "för att jag ville åka då och det bara fanns första klass kvar..."



huvudsaken är väl att han kommer hit, men det skulle inte sitta fel med lite romantik, haha..


men jag älskar dig ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela