Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

nattbloggning

Publicerad 2011-01-17 01:15:06 i Allmänt

usch, nu är det alldeles för sent. och jag är inte ens klar med det som måste göras. har suttit och sökt jobb, sedan 10 och har ont i huvudet. eftersom jag ska till AF den 20:e och man måste ha med en lista på hur många jobb man sökt sedan inskrivning har jag fixat det. kul, ynka 16 jobb har jag fått ihop efter mupp-mötet på AF. det är 16 fler än inga alls och jag ska ha en eloge för min insats ikväll. nu ska det bara fixas med CSN och inloggningsgrejs -eftersom jag tydligen börjar studera imorgon. bra koll.

en liten positiv sak, med kvällens slit är att jag inte tänkt allt för mycket på min kära pojkvän. hans tvätt ligger brevid mig och handduken hänger på sniskan i badrummet. inte bäddade han sängen, men han lämnade sin tröja han fick av mig. den fin fina tröjan som jag tycker är urläcker och det bästa är att denm luktar precis som honom. min stora kärlek. så även om han inte finns brevid mig när jag lägger mig så har jag honom med mig i tankarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela