Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

träningsdag 2

Publicerad 2011-01-05 17:57:59 i Allmänt

pallrade mig till gymmet vid 11, tror jag den var. bestämde mig för att köra uppvärmning, eftersom min förra id-lärare printade in att uppvärmning är ett krav. haha. till saken iaf. tänkte att 15 minuter skulle vara tillräckligt, men efter de släppte det jobbiga och tänkte att jag kör fem minuter till om jag ska hinna med resten innan jag ska till stan. efter 60 minuter, stänger maskinen av sig och jag får inte träna någe mer. det var bara för mig att vingla in i stretchsalen och sedan duscha. mina ben! hahaa, de var som spaghetthi. kunde knappt gå, men nu känns det skönt att ha tränat för dagen.

efter träningspasset åkte jag in till stan för att möta upp K. efter ett ärende, bjöd hon mig på lunch. var helt utsvulten så det tackar man för! sedan på hemvägen hittade vi på en liten affär med massa krims-krams. självklart gick vi in och K var 350 kronor fattigare. så snäll som hon är fick jag ett par örhängen och en blå eyeliner. snart får jag även besök, men måste fixa middag till mig och plutt. barnvakt ikväll, myyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela