Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

träningsdag 3

Publicerad 2011-01-06 22:34:24 i Allmänt

en lugn dag. blev bara 7 km i snöstormen som härsklat omkring i stockholm. imorgon blir det en hyfsad lugn dag, ingen direkt träning inplanerad utom promenad och lite fys på kvällen bara för att kunna säga att jag har tränat.

kvällen spenderades hos Schedins. riktigt mysigt! satt och drack thé och pratade om allt mellan himmel och jord. dels vår resa -som vi skakat hand på att den kommer bli av och pojkar såklart. alltid. haha. sedan bjöds det på god middag och massa prat. alltid lika trevligt och mycket skratt blev det! imorgon blir det in till stan vid 08.00. jaa, shit -om jag lyckas gå upp och åka in till stan är en annan femma. kommer nog vara halvt död, men det löser sig. sedan ska jag iväg å träffa en gamal kär vän som jag inte träffat på evigheter..



gammal, gammal bild. typ tre år nästan skulle jag gissa. eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela