Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Träningsdag 6 = dagens sysselsättning

Publicerad 2011-01-10 23:30:39 i Allmänt

inte riktigt kanske, men dagen har egentligen bara bestått av promenad i Hagaparken, shopping och pilates.

efter shoppingen i Farsta lagade jag och älskling middag till min familj. vi får ju hem matkassar och recept till de matvaror som kommer. så idag blev det asiatisk lax- och räkbiffar till bulgur, med gurka och stekt broccoli. hade en ingefärsyougurt till det också. var supersmarrigt! om jag och älskling lagar mat imorgon med, så blir det räksallad med bulgur. de andra recepten gav ingen JA-det-vill-jag-laga-effekt. på tala om mat. imorse blev det omelett med paprika och lax och som kvällsfika gjorde vi jordgubbs-och annanas smoothie. ingen höjdare då erik ville ha i glass och jag annanas. sedan tyckte ingen om det. skulle varit utan annanas tyckte han och jag ville inte ha ngn glass. men mor min gillart så uppäten lär den ju bli.

ska krypa ner brevid min fina pojkvän som redan ligger i sängs. go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela