Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

tycker synd om min pojkvän

Publicerad 2011-01-26 13:23:36 i Allmänt

han lär ju kommentera att jag inte har tid å blogga. och det är just anledningen till att jag skriver. vi håller på å packar, eller ja erik gör. jag beställer hem kurslitteratur så att jag kan läsa nästa vecka och inte skjuta fram allt.  (han tyckte det var en väldigt bra första mening) stackars dalmas, tillsammans med en storstads bo som stressar enda in i slutet, sedan när jag upptäcker att jag har j*vligt bråttom.


Just nu ser det ut såhär....M.U.P.P.A.T!! (NÅGON SOM HAR NÅGON AV DESSA BÖCKER??!)

Bergström, Bo (2009) Effektiv visuell kommunikation: om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur. Carlsson. HAR BESTÄLLT HEM

  • Hansson, Hasse, Karlsson, StenGösta & Nordström, Gert (2005) Seendets språk –
    exempel från konst, reklam, nyhetsförmedling och semiotisk teori.
    Studentlitteratur. FINNS PÅ STADSBIBLIOTEKET ATT LÅNA, 3 EXEMP.
  • Koblanck, Henriette (2009) Typografi, bild och grafisk design. Bonnier utbildning. HAR BESTÄLLT HEM
  • Understanding Colour, Linda Holtzshue, John Wiley & sons(ISBN: 0471715085)Colour: How to use colour in art and design, Edith Anderson Feisner, Laurens King Publishing (ISBN:1856694410)Color, Fehrman, K. & Fehrman, C.,
  • Color Theory, Parramon, J.,
  • Color Theory Made Easy, Ames, J.,
  • TYPE and COLOUR, Beaumont, M., Phaidon Press
  • Designer's Color Manual, Banks, A. & Frasier, T., Chronicle Books
  • The Element of Color, Itten, J., Wiley
  • Theory of Colours, Goethe, J., MIT Press
  • Color Codes, Riley II, C., University Press of New England
  • Abstract Design and How to Create it, Fenn, A., Dover Publications HAR BESTÄLLT HEM
  • Pattern Design, Day, L., Dover Publications HAR BESTÄLLT HEM
  • Geometry of Design, Kimberly Elam Princeton, (ISBN: 1568982496) HAR BESTÄLLT HEM

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela