Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Då drar jag norr ut

Publicerad 2011-07-26 08:34:10 i Allmänt

Ska upp till älsklingen min. Tåget går om lite mer än en timme, skönt att vara ute i god tid -så jag slipper springa för livet. Igen. Igårkväll efter jobbet vaxade mamma benen mina och fixade mina fötter. Kanoners att mamma är fotterapeut men jag är så sjukt, SJUKT kittlig! Det är inte samma sak om någon kittlar mig under fötterna, det går att ignoreras. Men när hon börjar med fil och allt. Jag låg på helspänn. USCH!

Men men. Ledig i åtta dagar så det är nice. Nu vill jag träffa min fisgris, som jag inte träffat på 8 och ½ dag. Den haöva dagen är mycket viktig! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela