Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Imperial Hotel Copenhagen

Publicerad 2011-07-04 15:36:05 i Allmänt

Jag och pojkvännen har precis bokat en miniresa till Köpenhamn. Jag har ju velat åka ett tag nu, och äntligen blir det av. Ett riktigt fräscht, kansek lite för dyrt för mig, hotell med 4 stjärnor och 88% rekomenderat av besökande. Dessa extra pengar för ett finare hotell och frukostbuffé känns helt okej. Det ligger centralt och jag ser verkligen fram emot det här! Min första resa efter 18 var ju ner till Sunny Beach. Nu ett år senare åker jag med pojkvännen som jag träffade i SB, till Köpenhamn. Vi får väl försöka göra det lite extra romantiskt, som en ett-års firande. Har ingen koll på vilket av rummen vi kommer få, men det ser ju bra ut -vilket som!

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Foto av Imperial Hotel, Köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela